Officiële Honda CBR Club Nederland Forum
F.A.Q. Help Fotoboek Arcade Zoeken Downloads Kalender Leden Ledenmap Stats Radio
Honda CBR Club Nederland-Forum Index       ||       Aanmelden toerrit
Welkom gast ( Inloggen | Registreer )
  Mededelingen

Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standaard ] · Linear+

> leekerrun 6 juni 2010, alle rijders de hele dag verzorgt

spig
post 26 May 2010 22:06
Bericht #1

CBR-Sergeant

Groep: CBR ClubLid
Uploads: Geen
Downloads: Geen
Lokatie: medemblik
Gebruikers nr.: 6648
Provincie: Noord-Holland

op zondag 6 juni 2010 word in wognum(noordholland) de leekerrun georganiseerd,dan kunnen de kids die willen ook achetrop,maakt niet uit wat voor motor.
ook heb ik leekerweide getipt om B.A.C.A. te vragen,zij hebben kontakt met trikers,zijspanners en choppers.
hoop dat het net zo wordt als de 6e eggrun (dus manon :P ) maar dan met beter weer :sunny:
vrijetijdsbesteding@leekerweide.nl als je hiernaar mailt sturen ze per mail een formulier (bij sissybar ,NEE invullen graag :lache )

Leekerweide zoekt motormuizen !!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Manon
post 27 May 2010 09:06
Bericht #2

CBR-Verkenner
*

Lokatie: Den Haag
Gebruikers nr.: 7113
Provincie: Zuid-Holland

:P Lijkt me wel leuk om hieraan mee te doen. Dit weet ik iig al te vinden :okk dus dat scheelt. Ik zit alleen te twijfelen omdat ik verder nog nooit iemand achterop heb gehad en lijkt me niet verstandig om dat hier effe uit te proberen zeker niet omdat zij waarschijnlijk niet goed zullen meehangen (voor zover dit nodig mocht zijn...) en wellicht wat onrustig zijn. Maar ik weet niet of het echt de bedoeling is dat zoveel mogelijk rijders ook iemand achterop nemen. Dit zal natuurlijk ook afhangen van de opkomst van het aantal motoren en het aantal mensen die achterop zouden willen.
Heb jij verder al wat meer informatie over hoe laat en wat precies de bedoeling is?
+Quote Post
spig
post 27 May 2010 17:26
Bericht #3

CBR-Sergeant

QUOTE(Manon @ 27 May 2010 09:06)
:P Lijkt me wel leuk om hieraan mee te doen. Dit weet ik iig al te vinden  :okk dus dat scheelt. Ik zit alleen te twijfelen omdat ik verder nog nooit iemand achterop heb gehad en lijkt me niet verstandig om dat hier effe uit te proberen zeker niet omdat zij waarschijnlijk niet goed zullen meehangen (voor zover dit nodig mocht zijn...) en wellicht wat onrustig zijn. Maar ik weet niet of het echt de bedoeling is dat zoveel mogelijk rijders ook iemand achterop nemen. Dit zal natuurlijk ook afhangen van de opkomst van het aantal motoren en het aantal mensen die achterop zouden willen.
Heb jij verder al wat meer informatie over hoe laat en wat precies de bedoeling is?
*

de vragen die je hebt heeft iedreen,ik ook voordat ik met gehandicapten achterop had gereden.
de begeleiders weten uit ervaring wel wat wel en niet kan,tijdens de eggrun ging ook een meisje achterop bij een motorrijder met de begeleidster erbij,ertussenin dus,het zijn weggetjes op het terrein,allemaal bochies links rechts dus de snelheid zal niet hoger dan 10 a 15 km/u zijn,dus hoe beter je langzaam kunt rijden en bijna stilstaan zonder een voet aan de grond te zetten des te makkelijker het zal zijn,motto,gewoon doen :P
+Quote Post
danny83
post 27 May 2010 17:29
Bericht #4

Beurs/TEC Commissie

Groep: TEC Commissie
Downloads: 1
Lokatie: Rotterdam (Schiebroek)
Gebruikers nr.: 6872
Provincie: Zuid Holland

QUOTE(spig @ 26 May 2010 23:06)
op zondag 6 juni 2010 word in wognum(noordholland) de leekerrun georganiseerd,dan kunnen de kids die willen ook achetrop,maakt niet uit wat voor motor.
ook heb ik leekerweide getipt om B.A.C.A. te vragen,zij hebben kontakt met trikers,zijspanners en choppers.
hoop dat het net zo wordt als de 6e eggrun (dus manon :P ) maar dan met beter weer :sunny:
vrijetijdsbesteding@leekerweide.nl als je hiernaar mailt sturen ze per mail een formulier (bij sissybar ,NEE invullen graag :lache )

Leekerweide zoekt motormuizen !!
*

Mijn collega is de routeking of iets van B.A.C.A die heeft ook goede contacten met baca nederland ect.. zou hem wel willen vragen indien gewenst..
+Quote Post
spig
post 27 May 2010 19:25
Bericht #5

CBR-Sergeant

QUOTE(danny83 @ 27 May 2010 17:29)
Mijn collega is de routeking of iets van B.A.C.A die heeft ook goede contacten met baca nederland ect.. zou hem wel willen vragen indien gewenst..
*

top,danny,ik denk dat dat zeker zal helpen.
ik ben zelf ook nog aan het kijken of ik de bacarun op 5 juni mee kan rijden,van zeewolde naar de noordzee,ergens bij den haag,eindpunt mc kattuk :Cool:
+Quote Post
danny83
post 27 May 2010 19:35
Bericht #6

Beurs/TEC Commissie

QUOTE(spig @ 27 May 2010 20:25)
top,danny,ik denk dat dat zeker zal helpen.
ik ben zelf ook nog aan het kijken of ik de bacarun op 5 juni mee kan rijden,van zeewolde naar de noordzee,ergens bij den haag,eindpunt mc kattuk :Cool:
*

Jah daar hoor ik hem bijna iedere dag over!! was vorrige week in Katwijk en jullie stoppen op een vliegveld of iets he daar.. lagu joh.. m,aar ik ga hem gelijk even dat linkje mailen, dan weet ik morgen meer..

edit, Mail is verstuurd heb hem aan de bel gehad en hij gaat er naar kijken. Ook gaat hij een bulk mail naar alle leden eruit gooien.. alleen weet hij niet of dit vanaaf nog gaat gebeuren... Ik hoop dat je er wat aan heb!!

Dit bericht is gewijzigd door danny83: 27 May 2010 19:44
+Quote Post
spig
post 27 May 2010 20:16
Bericht #7

CBR-Sergeant

QUOTE(danny83 @ 27 May 2010 19:35)
Jah daar hoor ik hem bijna iedere dag over!! was vorrige week in Katwijk en jullie stoppen op een vliegveld of iets he daar.. lagu joh.. m,aar ik ga hem gelijk even dat linkje mailen, dan weet ik morgen meer..

edit, Mail is verstuurd heb hem aan de bel gehad en hij gaat er naar kijken. Ook gaat hij een bulk mail naar alle leden eruit gooien.. alleen weet hij niet of dit vanaaf nog gaat gebeuren... Ik hoop dat je er wat aan heb!!
*

:ookok top,thanx danny
+Quote Post
danny83
post 28 May 2010 12:31
Bericht #8

Beurs/TEC Commissie

QUOTE(spig @ 27 May 2010 21:16)
:ookok top,thanx danny
*

Mail is gisteravond nog verstuurd!!

Afwachten maar..
+Quote Post
spig
post 29 May 2010 15:57
Bericht #9

CBR-Sergeant

QUOTE(Manon @ 27 May 2010 09:06)
:P Lijkt me wel leuk om hieraan mee te doen. Dit weet ik iig al te vinden  :okk dus dat scheelt. Ik zit alleen te twijfelen omdat ik verder nog nooit iemand achterop heb gehad en lijkt me niet verstandig om dat hier effe uit te proberen zeker niet omdat zij waarschijnlijk niet goed zullen meehangen (voor zover dit nodig mocht zijn...) en wellicht wat onrustig zijn. Maar ik weet niet of het echt de bedoeling is dat zoveel mogelijk rijders ook iemand achterop nemen. Dit zal natuurlijk ook afhangen van de opkomst van het aantal motoren en het aantal mensen die achterop zouden willen.
*

ik heb een mail gehad dat we rond 13:00 uur worden verwacht,lunch verzorgt,o ja,en kreeg de vraag of ik een opzittenden verzekering heb,heb ik snel afgesloten(20 euries) en of je een 2e helm meeneemt(niet verplicht uiteraard) maar als je je opgeeft krijg je vanzelf deze vragenlijst :Cool:
+Quote Post
Manon
post 3 Jun 2010 18:01
Bericht #10

CBR-Verkenner
*

Lokatie: Den Haag
Gebruikers nr.: 7113
Provincie: Zuid-Holland

Heb me ook opgegeven dus zie je zondag!
+Quote Post
spig
post 4 Jun 2010 17:00
Bericht #11

CBR-Sergeant

QUOTE(Manon @ 3 Jun 2010 18:01)
Heb me ook opgegeven dus zie je zondag!
*

:ookok tot zondag :sunny:
+Quote Post

Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
2 Gebruiker(s) bekijken dit onderwerp (2 gasten en 0 anonieme gebruikers)
0 Gebruikers:

Collapse

> Soortgelijke postings

Lo-Fi Versie Het is vandaag : 05-09-2010 07:53:50